Thursday 29 September 2011

WEDDING card

As-Salam & Good Morning...
Pagi tadi tengah dok belek-belek fesbuk, tiba-tiba terpandang pic wedding card aku time muda belia dulu..huhuhuhu..Kalo dibelek-belek diteliti btol-btol rasa klakar pun ada dengan wedding card aku nie...Bukannya apa...nak save punya pasal...aku sanggup bersengkang mata with my darl's semata-mata nak wat sendiri wedding card kitaorng! Perghhh!! Penatnya memang xterkata....Kawin bulan 5...bulan 3 aku dah start melakar,memotong & menggam riben pelbagai semata-mata nak save budget..mula-mula tu oklah...lama-lama jadi xtentu arah dibuatnya...Sudahnya terpaksa upah mat-mat bangla (pekerja my darl's) untuk menyiapkan projek mega kitaorang yang terbengkalai..Hikhikhikhik padan muka dengan aku!! Nak jimat punya pasal...Finally inilah hasilnya......

Muka depan wedding card kitaorang :P


Bahagian dalam kad...cantek tak??? Hihihihihi
Sempoi jerkkan wedding card kitaorang...Nak tempah rasanya xberbaloi-baloi kot..aku dah dok survey wedding card kat printing shop..semuanya mahal tahap gaban!! Finally aku buat sendiri....Anggaran kos dalam RM200 jerk...Amacam? Save tak? Agak-agak korang lerkan..brapa erk artis-artis peruntukkan untuk buat wedding card diorang?? Maunya tak beribu-riban....xcaya jom kiter usha-usha wedding card artis malaysia..Mana tau pada yang nak melangsungkan perkahwinan boleh got the idea cmner nak design wedding card korang....Jom layan...

Ayu Raudhah & Zaquan Adha....comelkan....ada reben lg...

Noh Hujan & Mizz Nina...ala-ala kimono





Memey & Norman Hakim

Farah AF2 & Johan

Nabil Raja Lawak & Nazirah Ayub
 Agak-agaknya mana wedding card pilihan korang??



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...