Friday 2 December 2011

TeriMa KaSiH EnCiK....

Semalam aku balik keja, sampai kat simpang nak masuk ke Taman Pasir Putih, aku kena tahan dengan polis...Aduyai..tengah dok syok-syok "corner lipat" ada pulak "penunggu hantu saka" kat bawah pokok besar nun dok tahan kete aku... :P. Aku nie plak..memang jarang pakai seat belt..bukannya aku lupa..tapi itu dah jadi semacam satu habit aku..Mula-mula jerk dulu gila meroyan pakai seat belt itupun masa dapat lesen P..Lepas tu...HARAM!! :)))
Mula-mula tue cuak gak aku...tapi aku wat muka tak bersalah...dah memang xsempat dah aku nak tarik seat belt aku tuh..so dari aku membahayakan diri dok tarik seat belt aku tue, baik aku redha je ler..saman pun saman jerk ler...nak buat camner kan?? Lagipun seat belt nie pun kekadang ada "penyakit kusta" gak..Biler tengah saat-saat genting..mula ler dia susah nak tarik...Mula-mula "penunggu" tue dok sibuk jalan keliling kereta aku...check road tax aku...pastu kebetulan plak car seat baby rayyan ada sebelah aku...

Penunggu Hantu Saka : Dari mana nie kak?
Aku : Baru balik keje..
Penunggu Hantu Saka : Nie car seat sapa??
Aku : Anak saya punya (dalam hati aku : perlukan aku jwb soalan bodoh ko??)
Penunggu Hantu Saka : Lain kali pakai seat belt (time tue penunggu hantu saka menoleh kearah lain)
Aku : Terima kasih encik...
Aku pakai seat belt..pastu terus blah!!

Alhamdulillah, selamat duit aku :P

......................


Gambar nie takde kena-mengena dengan citer diatas :P

1 comment:

  1. saman jer encik..puan ni kayer..uhhuhhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...