Friday 30 December 2011

Good BYE 2011


"Malam ini kan berlalu.....
Minggu ini kan berganjak.....
Bulan ini akan pergi.....
Tahun ini akan meninggalkan....."


Hanya tinggal 1 hari sahaja lagi untuk kiter menempuh tahun baru 2012...Pelbagai kisah suka dan duka sepanjang tahun 2011. Dikesempatan ini, aku berharap agar tahun 2012 ini lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya....Moga mak, abang-abang, kakak-kakak aku,anak-anak sedara aku yang comel dan keluarga aku dikurniakan kesihatan yang baik...dan dikurniakan rezeki yang murah..Insyallah..Buat arwah ayahanda aku yang tersayang..Abdul Wahid Bin Idris, moga roh ayahanda dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh...Pejam celik hampir 2 tahun ayahanda aku meninggalkan kami sekeluarga...Ketiadaannya masih tetap dirasai... :(
Untuk tahun 2012, banyak perancangan didalam kepala otak aku nie..tapi kupendamkan dulu segala perancangan...Insyallah akan dilaksanakan satu persatu...Mudah-mudahan yang diharapkan untuk tahun 2012 ini kan menjadi kenyataan..Insyallah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...