Monday 2 January 2012

Aku bukan DOKTOR!!

Post aku yang pertama 2012 :P
Korang geram tak biler, kawan korang sakit ke...suami korang sakit ke...tak kira ler sapa jerk yang sakit....biler kiter nasihatkan dia pegi hospital dia tak nak pegi?? Aku geram betol ler biler situasi tu berlaku...yang paling aku geram..dah ler mengadu kat aku..perut sakit ler...dah lama tak berak ler...berak taik keras-keras ler macam taik kambing ler....pastu biler kiter suruh pegi hospital, eeerrrr takper ler...esok-esok baik ler....Aduhai!!! :( Geramnya...issssshhhh rasa nak jerk tampar laju-laju time tue!! Ko dah sakit, aku suruh pegi hospital taknak pegi...biler dah sakit, mengadu kat aku..Ingat aku nie doktor ke?? Biler ko mengadu jerk, aku bagi ko ubat...Nah! Makcik..ubat kasi berak...Makcik picit jerk air tue kat *tut* makcik...Insyallah dan-dan jugak makcik cirit..Boleh gitu?? :P
Lepas tu boleh pulak citer..makcik tak berak dah dekat 2 bulan nie, sebab terkena buatan orang....ada orang buat benda tak baik dekat makcik...Aduhai!! Ini lagi statement yang paling aku menyampah tahap gaban!! Hello...Makcik, takde maknanya orang nak bomohkan makcik, nak guna-gunakan makcik...Tak baik tuduh-tuduh orang..tak baik nak fitnah-fitnah orang...Sakit makcik nie perlu pegi hospital..bukannya jumpa bomoh..bakar kemenyan, puh sana..puh sini mintak tengok sapa yang "bomoh"kan makcik..Kan tak baik menfitnah orang?? Senang-senang aje makcik dapat dosa kering...Kesian....kesian...

P/s : Kecing terlalu kerap..selalu kuar masuk kuar masuk toilet..kena buatan orang jugak ke?? :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...