Wednesday 25 January 2012

Tamat sudah "GELORA JIWA"

"Gelora Jiwa"?? Siapa yang jiwanya tengah bergelora?? Aku ke? Issshhh takde lah..Actually yang aku maksudkan dengan "gelora Jiwa" adalah menantang yang nie...Jeng..jeng...jeng....

Inilah menatang yang buat jiwa saya "bergelora"


Hampir 2weeks nak menyudahkan baca novel nie..Dengan alasan, baby rayyan kacau..So masa untuk membaca, menghayati, menjiwai watak -watak yang ada dalam buku tue tak kesampaian. So target sebelum Raya Cina haritu, baru habis baca novel nie..Alhamdulillah..Cerita?? Memang best. Kalau tak silap novel "gelora jiwa" dibukukan pada tahun 2010. So kira dah lama buku nie di"publishkan" tapi baru kali nie aku berkesempatan membelinya.. :)

Dan...baru-baru nie, kebetulan anak sedara aku, yang belajar kat Poly Melaka ada dapat Baucer Buku 1Malaysia RM200 so dengan murah hatinya dia belanja aku, satu lagi novel..Nak tau novel apa?? :)


Hehehehehe sekarang niekan sibuk drama "Gemersik Kalbu" tengah dimainkan ditv3, so kebetulan pulak aku tak dapat mengikuti drama tersebut di tv, so masa dok usha-usha buku untuk baby rayyan, terjumpa pulak novel "Gemersik Kalbu". So dengan tanpa segan-silunya, aku menebalkan muka meminta anak sedara aku belanja aku novel "Gemersik Kalbu" :) (suka sangat!!Thanks anak sedaraku Ct :P)Dapat baucer belanja ler lagi...hihihihihihihihi

Tengah mencari-cari jugak buku "SUAMI YANG KUBENCI" kat Harris, tapi takdelah...Katanya dekat Popular jerk ada...Aduhai..jauh ler pulak nak ke Popular City Square.. :(

Tak sabar nak baca novel nie


Actually, aku sebenarnya berkira-kira nak beli novel Suami Yang Kubenci nie, sebabnya, babah rayyan kalau aku baca novel yang "bukan-bukan" tajuknya, mula ler dia...Agak-agaknya, apa lah 1st reaction babah rayyan erk biler aku beli novel nie?? ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...