Friday 13 January 2012

Wishlist 2012 - January

Dah 13 hari untuk tahun 2012. Means, ada lagi 352 hari yang perlu kiter lalui. Macam orang lain, biler jerk nak beralih ke tahun baru pasti akan berkira-kira azam baru nie apa dia...ada yang kata nak jadi diri nie lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya...nak jadi kaya ler....pendek kata macam-macam yang "diazamkan". Macam aku pulak tahun nie, aku TAKNAK berazam by tahun....means aku nak berazam by bulan...Contoh ler azam bulan January nie, aku dok sibuk-sibuk dok usha barang nie...kiranya inilah azam aku bulan nie :)

Kids Up Tent Castle


Tak dapat aku bayangkan kalo aku belikan benda alah nie untuk baby rayyan...Tentu baby rayyan seronok tahap gaban biler dapat main dengan benda alah nie..Insyallah gaji bulan nie aku nak dapatkan untuk baby rayyan..Kalo boleh dengan bola-bola nie skali aku nak beli...Kalo takat khemah jerk, tapi dalam khemah nie kosong, tak guna gak kan?? :) Mudah-mudahan dapat ler aku belikan untuk baby rayyan. Yelah, macam aku nie, aku bukannya orang senang, nak apa yang terlintas kat kepala nie semua boleh beli...aku kena berkira-kira gak budget untuk aku, babah rayyan dan yang penting untuk baby rayyan.. :)

p/s : Kalo baby rayyan dpt benda nie, tentu dia ketawa riang... :)hahahahahahaha

1 comment:

  1. huhuhuhu...leh tahan rege khemah tuh ada ternampak baru² ni, tp xpe berguna for long journey he3 nextttt... --->aku kat rumah bola² tuh byk gilos sekotak, masa tuh beli tuk pamp pool bebudak yg plastic (finalnyer aku simpan balik dlm kotak xlarat nak kutip bola² ha3)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...