Monday 31 October 2011

bIRThDAY mAk,fiZA & kASeh

Happy Birthday To You
Happy Birthday To You
Happy Birthday Dear EMAK,FIZA & KASEH
Happy Birthday To You


MAK~25th OCTOBER
Happy Birthday To MAK,FIZA & KASEH....Bulan oktober nie memang ramai yang celebrate birthday..Tak terkecuali buat mak yang tersayang..25th October..Puan Jamilah Binti Jantan...Semoga mak dipanjangkan umur...& dimurahkan rezeki..Tahun nie harijadi mak yang ke-60..Maknanya 60tahun jugak mak melayari idop ini, melayan kerenah anak-anak....(sekrg nie anak-nak dah beso...skrg mak sibuk melayan kerenah cucu-cucu pulak..xpecially baby rayyan..yg selalu mtk dukung hehehehe :P)

Memandangkan mak xberminat cake yang berkrim....so kitaorang belikan mak brownies from Secret Recipe...Hasil dana Cik Ct & Mama Rayyan :P

Jeng...jeng....jeng...terkantol sudah!! Mak kata yang 60 tu buang 0...so jadi 6 tahun...hihihihi :P Actually time beli kek nie..mtk budak secret recipe tue tulis dlm bhs jawi....tapi xpandai katanya..:P so kitaorang wishkan mak dlm bahasa melayu... :))

Seisi potong-memotong kek...walapun acaranya cukup sederhana, namun tetap berkesan dihati mak & aku...T_T Love You Mak....

KASEH~26th OCTOBER
Hurm...actually aku xsure, berapa haribulan birthday Kaseh (kaseh nie anak kepada sepupu aku..Pn Net :P)Memandangkan time celebrate hari tu 26th October..so aku noted 26th jerk ler...Hihihihi...Tak kisahlah kan...yang penting..aku dapat hadiri event tue...Alhamdulillah...Walaupun present yang dibeli xseberapa... THANK YOU to Pn. Net & En. Aki for inviting us to Kaseh birthday party.. ^_^

Birthday Girl With Wedding Dress...Teruja Baby Rayyan!!

Budak-budak yang paling happy biler birthday party...coz dpt tiup lilin...Hihihihi

Tengok Baby Rayyan....:P



FIZA~27th October
Siti Nurhafisza a.k.a anak sedara aku yang paling debab..Actually birthday kitaorang celebrate sekali dengan mak aku....Save sket :Phihihihi Fiza nie fanatik sangat dengan ANGRY BIRD..Kalo bleh semua barang-barang skolah dia nak ANGRY BIRD..So birthday dia hari tu...aku presentkan dia angry bird...(lupa nak snap pic):P Itupun masa aku nak wrapping hadiah si fiza nie..punya lah kelam-kabut...Coz sajer nak wat suprise kat dia...^_^


p/s : tak sabarnya nak tunggu umur baby rayyan setahun...:p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...