Wednesday 12 October 2011

WheN PerUt MemBoYoT

Pagi tadi dok belek-belek album...aku ternampak plak gambar time aku peknen...hihihihihi..gemuk tol aku that time...Ishhhh...kalo tak silap aku...time nie berat badan aku mencecah 93kg!! OMG!! Takut gak if lepas bersalin, berat aku tak turun... Alhamdulillah...lepas bersalin jerk badan aku terus susut...ramai gak ler member-member dan jiran-jiran sebelah umah tegur dengan kesusutan badan aku nie.....Hurm...oklah kalo susut...sekurang-kurangnya boleh ler aku jimat tak perlu nak cari pil/ubat untuk kuruskan badan....Kata Darl's aku...lepas nie kena ler beranak selalu....nanti semakin susut ler badan....Amboi-amboi...kedek ler tue nak kuarkan duit beli ubat kuruskan badan..... :P

Ehsan dari Pakcik Goggle
Time nie diawal kehamilan....Kalo tak silap usia kandungan 2 bulan lebih

26 weeks
Time nie dah memang tak larat dah...Tapi digagahkan jugak!! U can do it Rin!!
See...Besokan....Tengah menghitung hari.....
Sapa kata time peknen tak mabuk-mabuk....loya-loya.....??Macam-macam benda yang nak dikudap untuk ilangkan mabuk-mabuk & loya-loya......Biasanya kalo aku hanya dengan mengudap pelam muda dicicah dengan garam jerk yang boleh ilangkan mabuk-mabuk aku tue.. :P

Pelam Pakcik Guard tempat aku keje yang kasi
Pelam nie ehsan dari Pakcik guard tempat aku keje...tak tau ler aku apa motif dia bagi buah pelam nie kat aku...maybe dia kesian kot tengok aku...hari-hari dok parking kete kat bawah pokok pelam....Buah plak tengah banyak...aku nak amik tak sampai....So...pagi-pagi lagi pakcik guard dah ketuk pintu opis aku bawakkan buah pelam..Yeay!! Macam tau-tau jerk pakcik guard nie aku tengah aim buah pelam nun...Kihkihkih...Anyway thanks Abg Lahak!! :))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...