Tuesday 11 October 2011

LiBAs!

Minggu lepas aku sepakat dengan darl's aku kitaorang bercuti..amik half day..hihihihihi...Baby Rayyan buat pertama kalinya kena tinggal kat umah baby sitter dia....Biasanya kalo kemana-mana memang kiter orang akan bawak baby rayyan...tapi kali nie terpaksa ler kitaorang tinggalkan baby rayyan...coz babah ajak mama tengok wayang ler sayang.... :))) Semenjak ngandung sampai le habis pantang..baru la nie aku berpeluang nonton wayang with my darl's...Mulanya malas gak nak pegi..tapi memandangkan orang tu yang blanja..apalagi...aku on jerk ler.....Bukannya selalukan...kan...kan....

Kitaorang sampai kol 12.30PM...time-time camnie...memang xperlu nak Q panjang-panjang...coz time orang keje...so tak ramai ler yang menonton time nie....Hihihi...Mula-mula kitaorang tgk papan tanda "NOW SHOWING"...dok belek-belek citer apa yang besh.....




Banyak sangat filem yang ditayangkan..Tak tahu mana satu yang kitaorang nak tengok..Usha punya usha...finally kitaorang select citer LIBAS....lakonan by : Scha, Rosyam Nor, Johan Raja Lawak & etc....

Ok gak ler citer nie....pada aku yang membuat citer nie "idop" dengan adanya Johan Raja Lawak & Fadzly Kamarulzaman (pendatang baru kot....aku xpenah tgk dia berlakon citer lain...xtau ler aku kalo dia ada berlakon citer lain..aku terlepas pandang..) Aku paling suka part Rosyam Nor ajak Fadzly (Kumok) pegi makan...pelbagai adegan kelakar yang dapat kiter tengok.... :P

5 star yang dioffer...aku bagi 4 star untuk filem LIBAS!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...