Friday 7 October 2011

Mokcik KLENER YANG KEREK!!

As~salam....
Dah lama xupdate...sori erk....bukannya terlupa..tapi tak hingat!! Hihihihi..Almaklum banyak sangat menghadiri jemputan open house...makin nak abis raya..makin banyak pulak jemputan...Aku mintak maap ler andai ada jemputan-jemputan lain yang xdapat aku penuhi...kalo semua nak dipenuhi..Alahai jenuh dibuatnya!! Mau meletup perut aku nyah!!!!!!! Insyallah..next year aku akan penuhi mana-mana umah yang aku xdapat penuhi tahun nie...Tak bermakna aku xdtg kejemputan korang, kiter xmaaf-maafankan....sapa ler aku..sedangkan nabi ampunkan umat niekan pula kiter yang sekerdil2kerdil manusia....bercerita pasal maaf-maafan nie...penah xkorang anti dengan seseorang....pastu...agak lama korang perang dingin..finally dia datang kat korang mintak maaf? Tentu adakan....So korang maafkan x? Walaupun kesalahan yang dia buat tue..btol-btol MERUNTUN JIWA & RAGA korang? Hihihihihi....Tentu makan dalamkan? :P Hurm..berbalik pasal n3 aku kali nie "MOKCIK KLENER YANG KEREK"..aku bukan nak mengumpat ke...nak mengata ke...bla..bla ke....tapi aku ada sakit hati dengan sorang mokcik klener kat tmpt keje aku nie...Sakit hati tahap gaban ler senang citer...Aku pun tak tahu apa masaalah mokcik nie dengan aku...nak kata aku ada buat salah dengan dia..rasanya xpenah kot....Berbual dengan dia pun xpenah...apatah lagi aku nak sakitkan hati dia....Aku noticed dia mula "semacam" dengan aku...biler aku g toilet, dia kuar mula ler hempas pintu kuat-kuat...Nak jerk aku soundkan...Tapi aku malas..biler aku pk yang mokcik nie orang tua..so aku pendam jerk ler "kesoundan" aku nih...Kalo ikutkan hati muda belia aku nie...abis mokcik tu aku kejekan...hahahhahahaha....Takde lah....sebagai orang tua..aku rasa, sepatutnya dijadikan contoh yang baik kepada muda belia seperti aku nih...tapi kalo yang tua...buat sikap kurang ajor....maunya yang muda belia nie tak bertambah-tambah kurang ajor? Betol tak? Whatever pun kalo mokcik klener tue ada terbaca blog aku nie.....(ececeh....dia baca blog ke? Hihihihiih) aku mintak ubahler perangai tu yer mokcik....Kawey takut kang xpasal-pasal..mokcik bertemu buku dengan ruas..susah nanti mokcik....kang xpasal-pasal.....

p/s : suka dengan orang veteren yang SENYUM..SENYUM...& SENYUM!

Hanya sekadar gambar hiasan..Ehsan Pokcik Goggle.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...