Monday 13 February 2012

5 Rencah 3 Rasa

Andai aku diberi pilihan ditika ini..Ku ingin sendirian
Menikmati Keindahan Tuhan
Mensyukuri nikmat yang Maha Pencipta kurniakan
Namun aku hanya punya sedikit waktu untuk itu
Adakah masih ada ruang untuk aku menikmati semua itu?
Hanya Tuhan yang Maha Mengetahui.....


Andai aku diberi pilihan...Ku ingin terbang bebas seperti burung diangkasa
Tanpa memikirkan apa yang terbuku dihati..apa yang dipendam dijiwa
Agar aku dapat terus mengecapi bahagia.....


Namun...Sebagai khalifah dibumi Allah, Ku terima setiap takdir yang diberikan oleh-Mu
Akan ku sahut cabaranmu....
Akan ku teruskan perjuangan hidupku...


Moga dengan takdir yang diberikan oleh mu Ya Allah,
Kasih sayangku padamu akan terus utuh....
Akan terus bersemi...
Akan terus mewangi selamanya...





GREATEST LOVE OF ALL
Mama Rayyan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...