Friday 17 February 2012

Umpama Mimpi Dalam Mimpi

Assalammualaikum & Morning Peeps!!

Malam tadi lepas balik dari Festival Layang-Layang Sedunia kat Bukit Lelayang, terus lepak..kepenatan! Aduh!! Betapa penatnya kaki-kaki aku, memandangkan tempat parking keta tersangat ler jauh! Kesian babah rayyan kena dukung baby rayyan yang sedang tido..Kesian anak mama jugak! :( Dan hasil dari kepenatan yang melampau, malam tadi aku tido dengan nyenyaknya!! TAPI..............biler pepagi aku bangun, aku teringat mimpi aku malam tadi..(org ckp kalo tido dlm kepenatan, susah kiter nk bermimpi..tapi aku?) Aku mimpikan kawan baik aku beli keta!! Halawei!! kalau betul ler kawan aku nie dah beli keta, aku tumpang naik..hihihihihi Yelah! Satu perkembangan yang sihat ler kalau kawan aku nie dah pakai kete..coz selama nie kawan aku nie gi keje, balik keja hanya tunggang tenggiling (motor ler tue)Anak pulak ramai..kesian aku tengok..Dalam mimpi aku tue, kawan aku tue dok sibuk ajak naik "kete baru" dia..Siap tarik-tarik lagi tangan aku, ajak "naik kete baru" dia...Biler aku tanya dia beli "keta" apa..Dia tak cakap apa-apa pun..Dia dok asyik tarik tangan aku ajak naik "keta baru" dia tue :))

Dan pagi tadi biler teringatkan mimpi aku, sesampai jerk kat opis, aku terus kol kawan aku tue..Sebab aku rasa macam ada yang tak kena dengan mimpi aku nie..Maybe dia rindukan aku kot..sebab tue aku mimpikan dia..or maybe sebab dia dah bersalin kot, tapi dia tak sempat nak bagitau kat aku, tu yang aku mimpikan dia..maybe....Biler aku kol, aku ceritakan pasal mimpi aku, akhirnya terjawab...rupa-rupanya kawan aku nie baru jerk lepas accident 2 hari yang lepas...dan...hari nie kawan aku baru naik keja coz MC!Alhamdulillan nasib baik ler kawan aku takde apa-apa...juz anak & husband dia luka-luka kecil dibadan...Syukur..


P/s : Tak sabar nak tggu lunch, nak gi bukit lelayang with my best fren


GREATEST LOVE OF ALL
Mama Rayyan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...