Thursday 9 February 2012

Biler Baby Rayyan Ke Library....

Semalam, kebetulan bawak mak aku ke Bank BSN untuk tukar baucer 1Malaysia, sempat ler aku melayan baby rayyan. Memandangkan orang yang terlalu ramai yang dok sibuk tukar baucer 1Malaysia kat BSN, ditambah pulak dengan aircond yang tak terlalu "sejuk" kat BSN..membuatkan aku dengan baby rayyan keluar "amik angin"...Dalam menunggu mak aku dengan baby sitter baby rayyan, sempatler aku menjengah Perpustakaan Awam Pasir Gudang. Rasanya dah dekat berbelas-belas tahun gak aku tak masuk library nie. Last aku masuk kalo tak silap aku, time nak amik SPM tahun 1996. Itulah kali terakhir aku kesana. Dahsyat kan aku?? :P

Keadaan? Still sama waktu zaman aku muda-muda dulu :P Yang bezanya, kat ruang tengah-tengah ruang membaca majalah tue, adalah komputer 3,4 biji. Ermmm tapi aku xsure samada pc tu boleh guna ke idok...coz aku tengok malap jerk pc tue... :P Buku-buku? Still buku yang old fashion..Cuma bahagian majalah jerk agak upgrade sket..Coz majalah kat situ semua yang latest-latest..Kira ok ler tu kan..Ada ler sket kemajuan... :)

Dan seperti biasa....biler dah bawak baby rayyan masuk ke library, diruang kanak-kanak dibawah umur 12 tahun.........

................................

................................

................................

................................

................................












Biler aku tengok baby rayyan dok "tekun membaca", aku hanya diam terpaku..kerana aku sudah penat!! AAArrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!



GREATEST LOVE OF ALL
Mama Rayyan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...