Friday 25 November 2011

ThaNK YoU AllaH!!

Aku belajar bersyukur dengan menerima apapun yang aku alami hari ini. Rasa syukur membuatkan fikiran aku lebih jernih dan hati aku menjadi lebih tenang dan tenteram...

Dalam minggu ini fikiran aku sedikit terganggu...Terganggu dengan seorang insan yang tiba-tiba hadir..yang telah "menabur pasir keperiuk nasi" suami aku. Alhamdulillah.. akhirnya doa aku dimakbulkan...Aku bersyukur pada mu Ya Allah!!Doa orang yang teraniaya pasti dimakbulkan oleh Allah..dan buat sekian kalinya insan tersebut datang merayu kepada suamiku.... Perlukah aku dan suamiku menolongnya buat sekelian kalinya?? Masih aku ingat disaat-saat gentir aku dan suamiku....Macam-macam perkara..macam-macam kejadian yang berlaku diantara aku dan suamiku..namun aku dan suamiku cuba harungi..walaupun pada tika dan saat itu hanya Tuhan sahaja yang tahu bahawa kami berdua tak berdaya hendak melawan dugaanMU...Namun aku tetap BERSYUKUR!!

p/s : Semoga kita semua termasuk golongan orang-orang yang selalu bersyukur...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...